nog 5 nachtjes - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu nog 5 nachtjes - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

nog 5 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

10 April 2014 | Nederland, Soest

zo het schiet al lekker op, hoewel er nog wel veel moet gebeuren:
Harry gaat morgen met de praktijk naar...? hij heeft nog geen idee,
en morgen begint voor mij een week-end vol optredens: Les Miserables, vrijdagavond en zaterdagmiddag en zaterdag avond een optreden van ons popkoor in Soesterberg.
kortom : DRUK!

  • 13 April 2014 - 12:47

    Henny Versteeg:

    Hoi Harry en Reneé;

    Wij wensen jullie een mooie reis toe, en kijken uit naar jullie reisverslagen.

    Groeten van Gerrit en Henny

  • 14 April 2014 - 23:15

    Anne+Teun:

    Hee lieve vrienden,
    jullie zijn denk ik zo ongeveer nu op stap...!
    Zo denk ik aan jullie voor 'n uitnodiging en zo zijn jullie gevlogen!
    Ontzettend veel plezier en geniet van alles,

    dikke XX

    Anne

  • 18 April 2014 - 12:39

    Willy:

    Hoi Renee en Harry,

    Veel plezier, mooie reis en ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen!

    Groet,
    Willy ( v. R )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee en Harry

Actief sinds 07 Maart 2013
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5145

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 13 Mei 2014

Indonesie

07 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: