we zijn weer on-line - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu we zijn weer on-line - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

we zijn weer on-line

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

18 April 2014 | Nederland, Soest

Op deze goede vrijdag hebben we voor het eerst de mogelijkheid om te schrijven.na een lange warme reis zijn we aangekomen in Medan vanwaaruit we de volgende dag vertrokken naar Bohorok, we hebben daar weer lekker rondgeslenterd en weer kunnen wennen aan de warmte en vooral het vocht, tijdens een rondje door de jungle droop het water letterlijk van alle kanten uit alle porien!!
, s nachts onder de klamboe je af liggen vragen of het nou regent? De volgende ochtend het antwoord: apen die over het dak lopen. Vandaag een lange dag in de bus waar je je vooral weer verbaast over het verkeer en hoe ze er mee omgaan: gewoon de blik op oneindig alleen voor je uit kijken en een ander ziet maar hoe hij jou al dan niet omzeilt, maar wat denk je? Er wordt geen onvertogen woord geroepen, geen middelvinger opgestoken en bijna niet getoeterd, alles wordt gewoon geaccepteerd! Morgenochtend za l ik trachten de dag met een frisse duik te beginnen maar daarover later meer, nu eerst een hapje eten.

• 18 April 2014 - 22:57

Anne+Teun:

Okee, klinkt goed maar ook spectaculair hier: Teun had mij uitgenodigd en bami (jawel) gekookt met alle toeters-en-bellen!
    Schrijven jullie rustig door dan lijkt 't net of ik erbij ben..., behalve die vochtige warmte dan en apen over 't dak! Jullie missen wel 'n fantastisch mooie Keukenhof, stampend druk maar echt super fraai!
    Morgen de locale musical "de Zwarte Tulp" met mijn huisvriend Rob in 'n speciale bijrol, je merkt wel ook hier in NL volop excitement!

liefs,
    Anne