de zon brandt fel..... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu de zon brandt fel..... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

de zon brandt fel.....

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

24 April 2014 | Nederland, Soest

De zon brandt fel een hel is ons bestaan....zo begon 12 dagen geleden de musical Les Miserables, en als je hier loopt( in Jakarta) dan wordt het wel erg realistisch, erg grote tegenstellingen weer zoals we eerder meemaakten in landen onder de evenaar je wordt je weer erg bewust van het feit hoe bevoordeeld je bent als je een bedje boven de evenaar hebt! Rondgelopen in de naven met aan deene kant oude houten boten die met mankracht volgeladen worden waarbij je je afvraagt of ze wel zeewaardig genoeg zijn( devis wordt hier waarschijnlijk ook te duur betaald) aandeandere kant alles met containers en hoogwerkers, maar alles oud en vies.
je kunt je hier ookmoeilijk voorstellen hoe het in detijd van de VOC moet zijn geweest, verganeglorie is nog een temooie omschrijving voor destaat waarin sommige gebouwen verkeren.maar goed koffie gedronken en geluncht in Cafe Batavia waar men geprobeerd heeft de sfeer van voorheen weer opte roepen endat is aardig gelukt. Met defoto's wil het nieterg lukken die houden jullietegoed.
we sluiten onsverblijf hier af met nog een lekkeretentje en morgen reizen we weerverder

• 24 April 2014 - 14:57

Jos:

Hallo mensen van het goede leven,

Zijn nu toch wel erg niewsgierig naar de foto's.

Gr 'het tijdelijke thuisfront'