laatste eiland: Lombok - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu laatste eiland: Lombok - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

laatste eiland: Lombok

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

11 Mei 2014 | Indonesië, Ubud

Eerst een correctie op het vorige verslag:Ubud ligt natuurlijk niet op Java maar op Bali, de oplettende lezer had dat natuurlijk al gezien...
Inmiddels zijn we met de ferry naar Lombok afgereisd, onze laatst e bestemming alweer! Op vrijdag bezochten we een van de Gilieilanden waar we de hele dag bijna snorkelend inhetwater hebben gelegen, alleen voor de lunch zijn we aan land gekomen, veel prachtige vissen en zowaar 2 reuze schildpadden zwommen aan onze ogen voorbij.
Met een klein busje zijn we op zaterdag Lombok wezen verkennen en heeft Harry zich ontpopt als "kleier" we weten niet of de door hem gemaakte schildpad de oven heeft gehaald maar de poging was leuk.
Vandaag afscheid genomen van enkele reisgenoten die via andere wegen terug reizen.Morgen wacht ons een lange reisdag met 7 uur wachttijd in Jakarta....!en dan hopen we dinsdagochtend weer te landen in ons, naar ik heb begrepen koude kikker landje.
Nogmaals jammer dat het met de foto's niet lukte maar die krijgen jullie met terugwerkende kracht wanneer we weer thuis zijn.

• 11 Mei 2014 - 11:56

Henny Versteeg:

Hallo Renée en Harry

Wij wensen jullie een goede terugreis naar Nederland, welkom in de regen.
    Bedankt voor jullie gezellige verhalen.

Groeten van Gerrit en Henny.

• 11 Mei 2014 - 13:16

'Het Tijdelijk Thuisfront':

Dank voor het meelees-reisen, goede reis terug gr,

'Het tijdelijk thuisfront'

• 11 Mei 2014 - 16:17

Rob Eichholtz:

Dag Renée en Harry

Goede reis terug. Met papa ging het gisteravond weer iets beter. Hij ligt in het VU en zijn aan het kijken of de geneesmiddelen aanslaan.

• 12 Mei 2014 - 12:15

Ageeth En Cees:

Hallo vakantiegangers.
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen. Zien het zo voor ons. Jullie nu een goede reis terug naar het verre en koude, natte Nederland.
    Lieve groet van Cees en Ageeth.

• 12 Mei 2014 - 20:52

Anne+Teun:

Hee, wie weet zie ik jullie op Schiphol di.ochtend...? Alhoewel ik pas om 11.30uur begin...
    Wens jullie 'n ontspannen vlucht en tot gauw,

Anne

• 15 Mei 2014 - 20:47

Margreet Van Ommeren:

Hoi Renée en Harry,

Net terug van onze vakantie, even alle berichten van jullie gelezen, Het was volgens mij weer een hele interessante reis. Leuk om te lezen. Ik ben ook benieuwd naar de foto's.
    Ik begrijp dat jullie inmiddels weer thuis zijn. Hopelijk goede reis gehad!
    Het weer wordt gelukkig ook beter, dus dan is de overgang niet zo heel groot!!
    tot ziens, Margreet