relaxen aan het Tobameer - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu relaxen aan het Tobameer - Reisverslag uit Soest, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

relaxen aan het Tobameer

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

19 April 2014 | Nederland, Soest

Omdat het niet zeker is dat we morgen weer wifi hebben vandaag nog maar een verhaaltje.Gisteren trouwens heerlijk gegeten ware het niet dat ik geen vis kon bestellen omdat die op was...! Maar de ober beloofde dat ik als ik vandaag weer kwam hij vis apart zou houden, ik ben benieuwd.vandaag ook flink gewerkt aan de huidskleur door op de boot boven in de zon en wind te gaan zitten, en ja dat werkt misschien wel iets te goed.Geen aftersun meegenomen(!) Dat zullen we vannacht wel merken.een paar leuke dorpjes bezocht en een min of meer life-show van hoe er hier vroeger met criminelen werd omgegaan-zo iemand stond dus net zo laag in aanzien als dieren en kon dus ook gegeten worden, nadat hij was onthoofd!,daarom werden de inwoners hier gezien als kannibalen, sinds de missionarissen hier het evangelie hebben gepredikt was dat trouwens afgelopen.Het bootochtje terug hebben we vervolgens aan ons voorbij laten gaan omdat we toch ook de nodige kilometers moeten maken en daarom hebben we de 7 km lange terugweg te voet afgelegd.Was een goed idee omdat we zo veel leuke contacten onderweg hadden, we kwamen ook weer terecht bij een bruiloft( Anne zie Egypte) moe en bezweet van alles weer een lekkere duik genomen in het meer( ik dan )nu nog even een stukkie en dan op naarde vis!♡

• 19 April 2014 - 15:14

Mayke:

Pas je op dat je geen huidkanker ontwikkeld...

Selamat makan straks.

en veel plezier

x

• 19 April 2014 - 19:19

Ageeth:

Ja hoor, dat ziet er even goed uit. Dit is dus GENIETEN! Veel plezier. Ageeth en Cees.

• 21 April 2014 - 11:39

Jos :

Klinkt en foto's zien er goed uit allemaal, geniet ervan gr 'tijdelijk thuisfront'