en verder maar weer - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu en verder maar weer - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

en verder maar weer

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

26 April 2014 | Nederland, Leusden

Ons verblijf in Jakarta zit er alweer op en we reizen verder richting Bandung.Je kunt nu duidelijk zien dat Java anders is dan Sumatra; meer gericht op toerisme en welvarender, de huizen voorzien vandakpannen(meestal) ipv golfplaten maar wel weer overal dezelfde drukte langs de kant vandeweg met winkeltjes waar ze overal hetzelfde lijken teverkopen.het is vandaag vrijdag dus veel mensen onderweg naar demoskee.heerlijk geslenterd door een dorpje bij een theeplantage waar je je afvraagt wie wie bekijkt.In Bandung aangekomen regent het fors dus we eten maar inhet hotel, wat overigens prima is en bet bier staat koud...! Vandaag(koningsdag) zeer vroeg op omdatwe verder gaanmet de trein en die vertrekt om7 uur precies, nou ja elastic time dus wat later...een prachtige rit met mooie uitzichten op heuvels water en rijstvelden.we bezochten vrijdag trouwens ook nog hetvroegere Buitenzorg waar eenfraaie botanische tuin tebewonderen viel. Op dit moment bevinden wij ons in Pangandaran aan de kust van de Indische oceaan.Harryheeft hier z'n eerste massage alweer te pakken na een overigens heerlijke lunch op het strand.op de terugweg naar het hotel leken wij wel een stel celebraties, iedere meter kwamen er scholieren op ons af die met die rare mensen op de foto wilden, de volgende keer gaan we er geld voor vragen.
Dat was het voor nu weer even , we wensen jullie een fijne koningsdag....!

• 26 April 2014 - 16:52

Ageeth En Cees:

Wat een fantastische reis. We zien het in gedachten voor ons. Geniet en wij genieten op afstand mee.

• 27 April 2014 - 00:22

Anne+Teun:

Hi,
    klinkt allemaal geweldig maar...waar zijn die foto's...?
    Overigens heeft 't allemaal zo moeten zijn: het bedrijf van Teun is failliet en wij zijn 'n heppy WW'er of VUT'er rijker. Toch maar goed dat wij nu hier zijn zodat 't allemaal goed geregeld kan worden.

Amuseer je, doen wij ook!

liefs van ons,
    Anne

• 27 April 2014 - 00:22

Anne+Teun:

Hi,
    klinkt allemaal geweldig maar...waar zijn die foto's...?

Amuseer je, doen wij ook!