daar heb je Flipper(s)..! - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu daar heb je Flipper(s)..! - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

daar heb je Flipper(s)..!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

06 Mei 2014 | Nederland, Zuidwolde

Gisteren(5mei) vroeg opgestaan om een zonsopkomst te zien op het water en om dolfijnen te spotten, en het is allebei gelukt! Er waren bijna geen wolken zodat we de zon mooi boven het water uit zagen komen, het is overigens wel vreemd dat de zon hier naar links beweegt omdat we op het
Zuidelijk halfrond zitten, de dolfijnen speelden eerst verstoppertje maar toen ze eenmaal waren gelokaliseerd konden we volop genieten van de bewegingen van deze elegante dieren soms kwamen ze met z'n 5en tegelijk uit het water omhoog en wonder boven wonder we hebben wel 10 foto's waar ze meer of minder scherp op staan. ..!
Na ook nog een uurtje snorkelen en een heerlijke pedicure met nagellak en bloemetjes op de teen zat het verblijf in Lovina er al weer op helaas, via een bezoek aan de Gigit waterval zijn we nu aanbeland in Ubud.
Vandaag lekker gewandeld want aan de meters moet ook gewerkt worden en toen kwamen terecht in een ecologische tent waar zelfs de rietjes niet van plastic waren maar van bamboe, helaas waren ze een beetje duur(dat kan hier dus ook) anders had ik eenbosje meegenomen. De vegetatie is hier geweldig, alles groeit en bloeit en tiert welig, planten waar wij vele euro's voor betalen staan hier gewoon in de berm....!
De dagen worden inmiddels wat meer relaxt omdat de reistijden op Bali en Lombok veel korter zijn dan op Sumatra en Java, de wegen zijn hier ook veel beter omdat er meer geld uit Jakarta komt , het toerisme moet weer beter op gang komen dit is nl behoorlijk ingezakt na de aanslagen uit 2010( meen ik) wij vinden de drukte hier erg
meevallen maar voor de Balinezen is dit natuurlijk minder leuk.
Daarom gaan we dadelijk maar weer de horeca sponsoren

• 06 Mei 2014 - 18:42

Sas:

Benieuwd naar de foto's, maar misschien op de app?