ik zie ik zie wat jij niet ziet - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu ik zie ik zie wat jij niet ziet - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Renee en Harry Eichholtz - WaarBenJij.nu

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee en Harry

04 Mei 2014 | Nederland, Zuidwolde

Wij waren op bezoek in de Kraton met het paleis van de sultan alwaar wij werden rondgeleid door een mannetje(alweer)met een glazen oog, je weet niet waar je moet kijken, hijzelf trouwens ookniet want z'n hoofd zwenkt van links naar rechts..!hij kent heel wat nederlandse uitdrukkingen en gezegdes en dat wil hij maar wat graag laten horen, maar je broek zakt pas echt af als hij vraagt waar je vandaan komt...uit Soest soms of Zeist, meestal beginnen ze met Amsterdam of Utrecht
(de fotoos houden jullie tegoed diesturen we thuis wel door)
Na de eerder beschreven rit naar Malang komen we aan in een superdeluxe hotel waar we helaas maar 1 nacht blijven devolgende ochtend stappen we in een aantal jeeps richting het gebied bij de Bromovulkaan, Malang viert vandaag dat het 100 jaar bestaat en dat betekent parades en waar je in China(Nederland ook trouwens) achter de hekken moet blijven bij zoiets hier lopen we er vrolijk tussendoor en worden zelfs aangemoedigd om foto's te maken...na een bezoek aan een prachtige waterval, waar ik maar weer eens een zonnebril verlies(¿) rijden we het Bromogebied binnen en dat is werkelijk een schitterend fenomeen maar de klap op de vuurpijl: een wandeling naar de top van devulkaan waar we in de krater kunnen kijken de wolken stoom en rook komen er met een hoog tempo uit omhoog en het ruikt ontzettend naar zwavel(Bij terugkomst staan de onvermijdelijke souvenir verkopers alweer klaar en wij kopen 2 roze T-shirts voor roze woensdag van de 4-daagse)af en toe moet je economie even spekken nietwaar?
en nu....zitten wij op Bali, Harry zit te regenwormen met locals en ik......zit met een wijntje(de eerste )bij het zwembad met uitzicht op zee

  • 04 Mei 2014 - 11:08

    'Het Tijdelijke Thuisfront':

    Spannend allemaal hoor, maak er een nog spannender laatste week van, groetjes van 'Het tijdelijk thuisfront'

  • 04 Mei 2014 - 12:17

    Rob Eichholtz:

    Dag Renée en Harry,

    Leuk om jullie verslag steeds te kunnen lezen. Sommige dingen zijn voor mij herkenbaar, omdat ik met Sabrina ook in Sumatra ben geweest. Ik wens jullie nog veel plezier op de rest van jullie reis.
    Volgens mij is Bali alleen maar relaxen.

    Een vraagje: wat hebben jullie met Zuidwolde?

    Groetjes

    Rob

  • 04 Mei 2014 - 17:22

    Ageeth:

    Wat een fantastische reis. Erg leuk om te lezen en een beetje mee te reizen. Groet van Ageeth en Cees.

  • 04 Mei 2014 - 20:12

    Mayk:

    ach kan je weer een nieuwe bril kopen...kost daar toch nix...

    ben je die houten figuren al tegengekomen die wij in huis hebben staan?


    veel plezier nog ff


    ps: de verjaardag was voor het 2e jaar op rij ook gezellig zonder jullie.... maar zorgen jullie er voor dat je er dan volgend jaar wel bent?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee en Harry

Actief sinds 07 Maart 2013
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5158

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 13 Mei 2014

Indonesie

07 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: